2014-02-09
  14:58:00

Bröllopsmässan

Efter Panduro och Tiger på lördagen tog vi oss på söndagen till Bröllopsmässan. Liiite besvikna var vi allt. Det var ju supermysigt att gå där och vara jättekär, få rosa påsar med sidenband och äta tårtprover, men det var en ganska liten mässa. Jag hade förväntat mig mer, och speciellt mer klänningar. Men som sagt hade vi ett par mysiga timmar på slagthuset.
 
Modevisningen, äslakde klänningen på bilden!! Hade försvunnit i den dock haha!
 
Cake me happys monter, som jag pratade om i ett inlägg längre ner! Åh vad goda smakprover! (jag tog två, shhh)
Längtar efter vår tårta!
 
Fulaste limmon i världen stod och glänste utanför! Haha!
 
Och så min fiiina påse, såklart! Full med inspo!
 
Blomsterinspo!!
 
Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig



Trackback