2014-08-11
  17:04:00

Klänningar

Helt ärligt så är jag nog sämst på att blogga. Haha!
 
Nu är det mindre än två månader kvar tills jag blir fru! Helt galet, är stressad, men har än så läge bara haft ett enda utbrott!! 
 
Det svåraste har varit att hitaa klänning. Här var jag och testade på Palms och på Proms and Weddings i Malmö. Det blev ingen av dessa haha!
 
 
 
 
 
Sista var väldigt nära, men då var jag tvungen att köpa provexet och det var inte så lockande. Nä, häääääär kommer min klänning, hel vägen från kina, men jävlar vad snygg den är. Ni får inte se den på mig än!
 
 
Åh som jag älskar den. Den är mycket fluffigare i verkligeheten och all tyll är dessutom prickig, kan inte bli bättre!! 
 
Hörs snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig



Trackback