2014-08-13
  12:07:00

Bridezilla

Efter mycket trixande kom vi fram till hur våra inbjudningskort skulle se ut. Vi gjorde allt från grunden själva. Brunt papper, vaniljinlaga, cremefärgad spets och vaniljfärgat band med vita prickar. Ringer mamma oh ber henne sringa in på panduro och köpa 30 meter band till. Hon riger upp och säger att det utgått, och jag bryter ihop fullständigt! HAHA! Ringer Hampus och hulkar fram att allt är förstört och att vi måste ställa in bröllopet!! Haha! Efter hjälteinsatts från min mor, som ringer runt till alla pandurobutiker i hela landet får jag till slut mina 30 meter (och lite till) och såhär blev resultatet!!
 
Under tillverkning
 
 
Färdiga!!
Känns så skönt att jag inte behöva leta upp nytt band. :)Till dessa kör vi bruna kuvert!
 
 
Dessa små lapparna satte vi på insidan med extra infon: inga barn, medela allergier, at det finns övernattningsmöjligheter osv. Så nöjd!
 
 
Och så här glad var jag när jag och Jessica postade inbjudningskorten!
 
Hörs snart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig



Trackback