2013-07-19
  13:43:00

Klänningar!!!

Hej!!
 
Jag har i smyg varit och provat ut klänningar, och jag har hittat Den, med stort D. :-) Och tur var väl det, den sys upp per beställning vilket tar ca 6 månader, så den ska beställas inom ett par månader! Jag har inte bestämt mig för om jag ska visa den för er än, men jag tänkt visa mina favoriter!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som ni ser är det tyvärr halvkassa mobilbilder och detta var en kall, gråmulen dag, så tänk bort mjölkvit hy, dålig kvalite på bilderna och trist frisyr :)
Dock blev det ingen av dessa! Ni får ju se Den så småningom, eller hur? :)
 
Jag var så nervös när vi skulle prova klänningar. Precis som med allting annat, trodde jag att jag visste vad jag ville ha, men klänning jag valt är ingenting som de jag började prova. :) Jag var också nervös för att aldrig hitta den. Jag är kräsen, och när vi vairt i tre brudbutiker utan något napp var jag nära att ge upp. Alla kändes trista och fula. För mycket glitter, för stor kjol,för liten kjol, för kort, för lång, för konstig, stack inte ut alls, och så vidare. Men det är verkligen som på film, när Den kommer på, ja, då bara vet man. Jag fnissade, kunde inte sluta le och ville inte ta av den och prova de andra jag plockat fram. :-D Ganska skönt, att när det är rätt, så är det rätt :)
 
Vi hörs, vänner!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Pappi

Personligen tycker jag att klänningen på bild 4 ovanifrån är den som passar dig bäst.Den är du jättefin i.

2013-08-08 | 16:07:11

Kommentera inlägget här!

Namn:

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig



Trackback